Wij zijn hier om te helpen!

Voor vragen met betrekking tot specifieke aanbiedingen, inclusief de voorwaarden, levering, boeking en/of restituties, neem je contact op met de site waar je deze hebt gekocht.

Als je problemen ondervindt of vragen hebt over de Bownty service, willen we je graag op welke manier dan ook helpen. Als je de antwoorden niet kunt vinden in onze sectie met Veelgestelde vragen, vul dan het onderstaande formulier in, dan zullen we je zo snel mogelijk komen redden!

Veelgestelde vragen

Hieronder vind je de antwoorden op de meest gestelde vragen over Bownty.

Kun je mijn voucher opnieuw versturen?
Nee. Je hebt de deal helaas niet bij ons gekocht. Je dient contact op te nemen met de partner die je hebt bezocht en bij wie je de deal hebt gekocht. Als je niet meer weet waar je je deal hebt gekocht, stuur ons dan een e-mail met daarin zo veel mogelijk informatie over de deal (zoals de prijs, de datum van aankoop, enz.), dan kunnen we wellicht de aanbieder in onze database vinden.
Ik ben mijn wachtwoord vergeten!
Bezoek deze pagina en volg de instructies om te resetten.
Kunnen jullie een deal voor mijn bedrijf uitzetten?
Nee. We verzamelen gewoon aanbiedingen en coole dingen van meerdere partners. Je kunt contact met hen opnemen en als je je bedrijf middels hen promoot, is de kans groot dat je dit ook ziet op Bownty.
Waarom sturen jullie me dingen die ik niet leuk vind?
Je volgt bepaalde dealcategorieën. Je kunt op elk gewenst moment stoppen met het volgen van bepaalde categorieën en nieuwe gaan volgen. Ga naar je voorkeuren en wijzig dienovereenkomstig.
Hoe kan ik me uitschrijven?
Ga naar je account en verander je instellingen precies zoals je dat wilt.
Hoe kan ik mijn account verwijderen?
Je kunt je account eenvoudig verwijderen door je accountpagina op Bownty te bezoeken.
Ik kan de deal niet kopen die ik wil!
Neem contact op met de aanbieder van de deal die je probeert te kopen. Ze zullen graag helpen!